1 سیکنڈ میں آتا ہے 8،000 لیٹر پانی، لاکھوں لوگ لے جاتے ہیں مقدس کنویں سے پانی

مككاسودي عرب کے مکہ میں ایک مذہبی کنواں ہے- دی ویل آف زم زم. یہ انتہائی مقدس مقام ہے اور یہ کنواں قریب zamzam copy4،000 سال پرانا ہے. کہتے ہیں کہ ایک بار ابراہیم کا بیٹا کافی پیاسا تھا اور پانی کے لئے تڑپ رہا تھا، تبھی زمین سے پانی نکل آیا. ہر سال حج کے لئے آنے والے لاکھوں لوگ اس کنویں سے پانی بھرنے کے لئے ضرور آتے هےسكا پانی فروخت ہے غیر قانونی ..
سعودی قانون کے مطابق اس کنویں کے پانی کو فروخت غیر قانونی ہے، باوجود کئی دوسرے ممالک میں جعلی زم زم واٹر فروخت کیا جاتا ہے. پہلے رسی کے سہارے بالٹی سے اس کنویں سے پانی نکالا جاتا تھا. لیکن اب موٹر پمپ لگا دیا گیا ہے. اس سے 1 سیکنڈ میں 8،000 لیٹر تک پانی نکلتا ہے. واٹر پمپ سے پانی کو مسجد کی الگ الگ جگہوں پر پہنچایا جاتا ہے. جہاں سے وفادار آسانی سے پانی بھر لیتے ہیں.
اس کنواں کے قریب 30 میٹر گہرا ہے اور اس کا ڈايميٹر 1.08 سے 2.66 کلومیٹر تک طویل ہے. یہ پانی کافی صاف سمجھا جاتا ہے اور اس میں نہ تو کوئی رنگ ہوتا ہے اور نہ ہی کوئی مہک. سائنٹیفک رپورٹ کے مطابق اس کا پییچ 7.9 سے 8.0 رہتا ہے. تاہم، کنویں کی خاصیت یہ ہے کہ ہزاروں سال ہونے کے باوجود یہ کبھی خشک نہیں. اس کے پانی میں کسی قسم کا مخلوق یا پودا نہیں ملتا.

Tagged as:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *