Why tiles in Haram Sharif remain cool in extreme heat?

MakkahMakkah Sharif (S.A): People as well as pilgrims have been astonished as to how marble tiles in Haram Sharif remain cool in extreme heat. Various theories have been doing rounds about it. Some say that cool water is run beneath the tiles.

However, authorities have refuted all these rumours. They say that the marble used in Haram Sharif has the unique quality of keeping cool in extreme weather. It is due to the fact that it reflects sunlight or any other light and does not absorb it like other stones. This unique quality marble has been brought from Italy and is called At-tasoos (Al-tasoos).

These porous marble tiles absorb moisture of atmosphere in the night and release it during day due to which they remain cool.

حرم مکی کے فرش میں لگے سنگ مرمر کی ٹھنڈک کا راز

موسم گرما میں جب سورج آگ برسا رہا ہوتا ہے تو مسجد حرام اور حرم کا فرش اس وقت بھی زائرین اور معتمرین کو ٹھنڈک کا احساس دلاتا ہے۔ ان دنوں سوشل میڈیا پر حرم مکی کے فرش میں لگے سنگ مرمر کی ٹھنڈک کے حوالے سے مختلف اقسام کی افواہیں گردش کررہی ہیں۔ بعض لوگوں نے یہ افواہ چھوڑی ہے کہ سنگ مرمر اس لیے ٹھنڈا ہوتا ہے کیونکہ اس کے نیچے ٹھنڈا پانی چھوڑا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ کئی اور مفروضے بھی گردش میں ہیں۔

العربیہ ڈاٹ نیٹ نے حرم مکی کے سنگ مرمر کی ٹھنڈک کا حقیقی راز جاننے اور اپنے قارئین کو اس حقیقت سے آگاہ کرنے کے لیے حرمین کے جنرل امور کے ذمہ دار ادارے سے رابطہ کیا۔ حکام کا کہنا ہے کہ گرمیوں میں بھی سنگ مرمر کی ٹھنڈک کی وجہ اس پتھر کی خاصیت ہے۔ یہ پتھر قدرتی طور پر ہی ایسی ساخت رکھتا ہے جو گرمیوں میں بھی ٹھنڈک پیدا کرتا ہے۔

 

حرمین شریفین کے نگراں ادارے کا کہنا ہے کہ گرمی اور روشنی دونوں کو منعکس کرنے والا یہ سنگ مرمر’التاسوس‘ کہلاتا ہے جو بہت نایاب پتھر ہے۔ گرانیٹ اور قدرتی سنگ مرمر میں یہ خصوصیت نہیں پائی جاتی۔ اس پتھر کو یونان کے پہاڑوں سے نکالا گیا اور وہاں سے حرم مکی کے لیے لایا گیا ہے۔

خیال رہے کہ حرم مکی میں پانچ سینٹی میٹر موٹی ٹائلیں لگائی گئی ہیں۔ یہ پتھر رات کے اوقات میں باریک مساموں کے ذریعے رطوبت جذب کرتے ہیں اور دن کے وقت اس رطوبت کو خارج کرتے ہیں۔ اس طرح یہ پتھر قدرتی طور پر بھی گرمی میں ٹھنڈا رہتا ہے۔ جہاں تک فرش کے نیچے ٹھنڈا پانی چھوڑنے کی بات ہے تو وہ قطعی بے بنیاد ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *