16 years old girl murders grandparents and then parties with friends near bodies

murderA 16-YEAR-OLD girl and her boyfriend are accused of murdering her grandparents before throwing a drug-fuelled house party at their home as their bodies decomposed upstairs.

Cassandra “Cassie” Bjorge, 16, and her boyfriend Johnny Rider, 19, are accused of beating 63-year-old Wendy and Randall Bjorge with a hammer and a baseball bat before slitting their throats in Lawrenceville, Georgia.

Cops said in court the teens smoked cannabis and invited friends over, sealing two doors to stop the smell of their rotting bodies seeping out, reports WSB-TV.

The pair allegedly spent days at the couple’s home with their decaying bodies, but went on the run after attacking Bjorge’s sister and her boyfriend.

Cops say they planned to murder more family members, including Bjorge’s mum.

Police said Bjorge has confessed to the killings but her boyfriend hasn’t said a word.

Detective Dave Brucz said: “She admitted after the murder she was texting family members because they were worried about (the grandparents), and she was pretending to be Wendy.”

Gwinnett County Police discovered the bodies on April 8 after being called to reports of an assault at the house.

Bjorge’s sister called police after claiming the pair attacked her and her boyfriend with a baseball bat.

The pair fled the scene but were arrested later.

Police claim the couple used a tire iron, hammer and baseball bat to beat Wendy and Randall, before slitting their throats with butcher’s knives.

Det Brucz told court: “Johnny began to attack the grandmother.

“Bjorge then said she had a surge of energy.

“She then dragged her grandmother into her grandfather’s bedroom. She was duct taped.”

Authorities claim Bjorge and Rider decided to murder the grandparents because they “basically had enough” of them.

They also allege that the pair planned to murder Bjorge’s mum Amanda Sterling and several members of Rider’s family.

16 साल की लड़की ने किया दादा-दादी का मर्डर, फिर लाश घर में रख की पार्टी

अमेरिका.जॉर्जिया में पुलिस ने एक 16 साल की लड़की को उसके ब्वॉयफ्रेंड के साथ दादा-दादी के मर्डर के आरोप में बुधवार को कोर्ट में पेश किया, जहां लड़की ने अपना जुर्म कुबूल कर लिया, लेकिन ब्वॉयफ्रेंड ने इससे इनकार किया है। मर्डर के बाद अपने फ्रेंड्स को बुलाकर की शराब की पार्टी…

– पुलिस के मुताबिक, जॉर्जिया के लॉवरेंसेविल इलाके में रहने वाली ससांद्रा कैसी ने 6 अप्रैल, 2016 को इस वारदात को अंजाम दिया था।

– ससांद्रा ने अपने ब्वॉयफ्रेंड जॉनी राइडर को रात को अपने घर बुलाया था, जिस समय उसके दादा रैंडाल और दादी वेंडी सो रहे थीं।

– इसी दौरान दोनों ने बेसबॉल बैट से उन पर ताबड़तोड़ हमले कर उन्हें मौत के घाट उतार दिया।

– ससांद्रा और जॉनी यहीं नहीं रुके, इसके बाद दोनों ने उनका गला भी रेत दिया और बॉडी को प्लास्टिक की पॉलीथीन में लपेटकर बेडरूम में छिपा दिया था।

– दूसरे दिन अपने फ्रेंड्स को घर में पार्टी के लिए इनवाइट किया और जमकर शराब पी थी। इसके बाद दोनों करीब चार-पांच दिनों तक घर में ही रहे और लाश की बदबू मिटाने के लिए परफ्यूम का यूज करते रहे।

– ससांद्रा ने मर्डर की वजह बताई कि वह अपने ग्रैंडपैरेंट्स से तंग आ चुकी थी, क्योंकि वे उसे उसके ब्वॉयफ्रेंड और फ्रेंड्स के साथ मौज-मस्ती करने से रोकते थे।

पड़ोसियों को हुआ शक

– मामले का खुलासा तब हुआ, जब पड़ोसियों को कुछ दिनों से रैंडाल और वेंडी नजर नहीं आए।

– एक पड़ोसी ने पुलिस को इसकी जानकारी दी। पुलिस जब मौके पर पहुंची तो ससांद्रा ने गेट नहीं खोला। पुलिस को लगा कि घर में कोई नहीं है।

– इसके बाद पुलिस दूसरे दिन दोबारा घर पहुंची, तब भी घर के अंदर से कोई आवाज नहीं आई। घर के अंदर से बदबू आई तो पुलिस दरवाजा तोड़कर अंदर पहुंची और बॉडी बरामद की।

पुलिस के आने के बाद ही भाग निकला था कपल

– ससांद्रा ने पुलिस को बताया कि पुलिस के घर आने के बाद वह समझ गई थे कि अब पकड़ी जाएंगी। इसके चलते वह ब्वॉयफ्रेंड के साथ शहर छोड़कर भाग गई थी।

– पड़ोसियों से मिली जानकारी के बाद पुलिस को ससांद्रा पर शक हो गया था। पुलिस ने ससांद्रा की तलाश के लिए दिसंबर महीने में एक एड भी जारी किया था। जनवरी में ससांद्रा और उसके ब्वॉयफ्रेंड राइडर को अरेस्ट कर लिया गया था।

– बुधवार को दोनों को कोर्ट में पेश किया, जहां ससांद्रा ने ग्रैंडपैरेंट् के मर्ड का जुर्म कुबूल कर लिया। हालांकि, उसके ब्वॉयफ्रेंड ने मर्डर में शामिल होने की बात से इंकार किया है।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *