BJP leader rapes girl in moving bus, caught by CCTV camera

rapeA video of a man kissing a woman in a moving bus has gone viral in Maharashtra. The woman has now filed a rape case against the man who is a BJP leader.
BJP leader Ravindra Bawanthade is absconding after a woman filed a rape case against him.
WHAT’S THE CASE
A woman filed a rape case against local BJP leader Ravindra Bawanthade in a moving bus in Chandrapur area of Gadchiroli district.
The case was filed after a video showing Bawanthade and a woman in a compromising position went viral.
The CCTV video of inside the bus shows the BJP leader kissing the woman and also forcing himself upon her. Other passengers can also be seen sitting in the bus.
As the video went viral, the woman approached the police and filed a rape case against Bawanthade, who is absconding.
The woman told the police that Bawanthade had promised that he will marry her and also get a job.
As the matter is related to a leader of the ruling party, the police is tightlipped over the case.
The video has sent shockwaves in Maharashtra’s political bylanes. Local BJP leaders have refused to give any statement over the incident.
चलती बस में बीजेपी नेता ने किया ‘RAPE’, CCTV में रिकॉर्ड हुई पूरी घटना
मामले का खुलासा बस में लगे सीसीटीवी कैमरे की फुटेज सामने आने के बाद हुआ था।
महाराष्ट्र/गढ़चिरौली. जिले के चंद्रपुर में चलती बस में शारीरिक संबंध बनाने वाले बीजेपी नेता को मंगलवार दोपहर चंद्रपुर पुलिस ने रेप के आरोप में अरेस्ट कर लिया है। बीजेपी नेता के खिलाफ महिला ने नौकरी का झांसा देकर रेप करने का आरोप लगाया था। मामले का खुलासा बस में लगे सीसीटीवी कैमरे की फुटेज सामने आने के बाद हुआ था। क्या है वीडियो फुटेज में …
– वीडियो में स्थानीय बीजेपी नेता रविन्द्र बावनथड़े बस में एक महिला के साथ आपत्तिजनक हालत में दिख रहे हैं।
– खास बात यह है कि बीजेपी नेता बस की पिछली सीट पर महिला के साथ दिखाई दे रहे हैं और आगे की सीट पर कई यात्री बैठे हुए हैं।
– माना जा रहा है कि वीडियो बस के कंडक्टर या ड्राइवर ने ही लीक किया है। पुलिस ने बस के ड्राइवर से भी पूछताछ की है।
महिला ने लगाया रेप का आरोप
– वीडियो सामने आने के बाद महिला ने बीजेपी नेता पर नौकरी का झांसा देकर रेप करने का आरोप लगा दिया है। आरोप है कि बीजेपी नेता ने उससे शादी का वादा भी किया था।
– पुलिस ने महिला की शिकायत के बाद आरोपी बीजेपी नेता के खिलाफ सोमवार को केस रजिस्टर कर लिया था। उसे पकड़ने के लिए पुलिस ने एक टीम बनाई थी।
– पुलिस टीम ने आरोपी नेता को उसके फ्रेंड के घर से अरेस्ट किया है। सत्ताधारी पार्टी के नेता से जुड़ा मामला होने के चलते पुलिस इस बारे में कुछ भी बोलने से इनकार कर रही है।
– इस मामले के सामने आने के बाद मुद्दे की तलाश में बैठी कांग्रेस ने मंगलवार को गढ़चिरौली में बीजेपी के खिलाफ प्रोटेस्ट किया है।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *