Woman gives birth to child on road, took the baby after sometime

birthShocking footage shows the moment a woman in China gives birth standing on the street.
She suddenly went into labour while buying groceries in Yunfu, China’s Guangdong province on September 2.
As soon as she is finished giving birth, the woman can be seen carrying the newborn home with her along with a bag of shopping.
Video footage shows the moment the woman goes into labour while out shopping.
She can be seen hunched in the middle of the street as onlookers watch on, according to news163.com.
The baby can then be seen on the floor moving.
Footage then cuts to a woman helping the expectant mother with her baby.
An ambulance and medical staff can be seen looking after the woman with the baby wrapped up and placed on a chair.
After some time, the woman was then seen by onlookers walking away, her dress covered in blood, with her newborn and a bag of shopping.
चीन के युंफू शहर में एक ऐसा मामला सामने आया है, जो सोशल साइट पर चर्चा का विषय बना हुआ है। दरअसल, यहां एक महिला ने बीच सड़क बच्चे को जन्म दिया। इसके बाद उसने बच्चा और सामान का अपना झोला उठाया और घर की तरफ चल दी। ये है पूरा मामला…
महिला के नाम का खुलासा नहीं किया गया है। एक वेबसाइट के मुताबिक, एक गर्भवती महिला शॉपिंग करके वापस घर जा रही थी तभी बीच रास्ते में उसे लेबर पेन शुरू हो गया। उसने हाथ में पकड़ा सामान सड़क पर रख दिया और झुककर खड़ी हो गई। कुछ ही देर बाद उस महिला ने एक बच्चे को जन्म दिया। उसी दौरान सड़क के आस-पास काफी भीड़ लग गई। हालांकि, कुछ देर बाद दुकानदार ने मेडिकल इमरजेंसी को इन्फॉर्म कर दिया। वहीं, सूचना मिलने के बाद मौके पर पहुंची नर्स ने बच्चे की सफाई की और गर्भनाल काट दिया और कुछ देर तक दोनों की देखभाल भी की। बाद में मेडिकल टीम की सदस्ययों ने महिला से हॉस्पिटल चलने को भी कहा, लेकिन उसने मना कर दिया। कुछ देर बाद महिला ने बच्चे और अपने सामान को हाथ में उठाया और घर की ओर पैदल चल दी। वहीं, भीड़ में मौजूद कुछ लोगों ने इसका वीडियो भी बना लिया, जिसे फेसबुक पर अपलोड कर दिया गया है जो वायरल हो रही है।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *